جشنواره بازی‌های بومی محلی در اسلام‌ آباد‌غرب برگزار می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

فریده آقایی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم ، اظهار کرد: این جشنواره با هدف ارتقاء ورزش و بازی‌های بومی محلی در میان روستاییان وعشایر و به‌ویژه آشنایی مردمان این مرز و بوم با ورزش‌های پیشینیان برگزار می‌شود.

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه در تشریح برنامه‌های این جشنواره افزود: برگزاری مسابقات کشتی، طناب‌کشی، بازی‌های محلی و سنتی مرسوم در منطقه، اجرای موسیقی، ‌آواها و حرکات فولکلوریک محلی، نمایش رقص‌های محلی، عرضه دستاورد‌های روستاییان از جمله گیوه، گلیم و لباس‌های محلی برخی از برنامه‌های این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ماه گذشته جشنواره‌ای با این موضوع در شهرستان پاوه برگزار شد افزود: پخت نان سنتی توسط زنان روستایی و عشایر، نمایش پرواز باد‌بادک‌ها به منظور گرامیداشت روز جهانی کودک  و اهدا جوایز به برترین‌های مسابقات از جمله برنامه‌های جشنواره اسلام‌آباد‌غرب است.

آقایی با اشاره به حضور مقامات محلی و مسئولان استانی در این جشنواره بیان کرد: فرماندار، مسئول تربیت بدنی، نمایندگان استانداری، مسئولان ورزش‌های همگانی شهرستان اسلام آباد‌غرب و مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از مهمان‌های ویژه جشنواره بومی محلی اسلام‌آباد‌غرب هستند.

نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه حضور تیم‌های شرکت کننده از شهرستان‌های همجوار اسلام آباد غرب را سبب ارتقاء سطح مسابقات ورزشی جشنواره عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به نقشه شوم دشمنان در القای فرهنگ پوچ و غیراخلاقی غربی به جوانان این سرزمین برگزاری اینچنین جشنواره‌ها سبب ناکامی دشمنان می‌شود.

آقایی زمان برگزاری جشنواره بومی محلی شهرستان اسلام آباد‌غرب را 25 مهر ماه اعلام و بیان کرد: این جشنواره به مدت یک روز به طول می‌انجامد و پیش‌بینی می‌شود در هفته‌‌های آینده جشنواره سنتی محلی در شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شود.

وی از افزایش تعداد مربیان آمادگی جسمانی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: براساس تصمیم هیئت همگانی استان به منظور ارتقاء سطح ورزشی مربیان آموزش و تربیت مربیان آمادگی جسمانی در سراسر استان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com